Thursday, June 25, 2009

فال 88,در سال 1388 به شما چه خواهد گذشت





فروردین

فروردین پیشگام و دلیر: امسال برای شما زمان رشد و پیشرفتی نو خواهد بود.

شما تا کنون زمان سازنده و مهمی را صرف كردهاید و در نهایت تصمیم گرفته اید كه كدام راه برگزینید تا به اندازه کافی برای رسیدن به عالی ترین اهداف شما هموار باشد و شما را به اساسی ترین اعتقادات شخصی تان برساند. از طریق انتخاب بهترین راه، فرصتهای طلایی و نیز عالیترین درک شخصیتی برای شما بوجود خواهد آمد كه تاکنون فكرش را هم نمیكردید كه برایتان مقدور شوند.

تعهدات جدید شما به خودتان، شناخت مجددی از معرفت الهی و فضیلت انسانی را به شما هدیه خواهد داد. شناخت جدید شما، انوار تابان عشق و غمخواری را به شما میتاباند و بدین ترتیب شما بیشترین خوبیها را جذب خواهید كرد. همچنانكه روحیه خلاقانه شما افزایش مییابد، نشاطی كه سراسر وجودتان را احاطه خواهد کرد، به شما کمک می کند و در قدم بعدی هدف بزرگتری را طلب خواهید كرد و چشم اندازی كه همیشه در رویاهایتان داشته اید را بدست خواهید آورد. شما براحتی قادر خواهید بود كه با نظم و ترتیب اهداف خود را تحقق بخشید و آنها را از حالت رویا بیرون كشیده و به جهان واقعی راهنمایی كنید. تمایلات قلبی شما به سرعت راز درون تان را فاش میكنند و بنابراین شما قادر خواهید بود منافع طولانی مدتی را که از گذشته برای دسترسی به آنها اقدام كرده بودید، به دست آورید.

به خاطر افكار انسان دوستانه و تمایلتان به موثر و مفید بودن در جهان بیرونی، دستگیر دیگران خواهید شد اما باید مراقب باشید تا در دام الگوهای قدیمی برای كمك كردن به دیگران، گرفتار نشوید. بخاطر انجام نیازها و درخواست های دیگران از خود غافل نشوید و كمیهم به فكر خود باشید! همانطور که شما ترقی میكنید، مردم به افكار انسان دوستانه شما كشیده میشوند و به شخصیت دلسوز و غمخوار و عاطفی شما علاقه نشان میدهند.

با وجود صبر و تمركز شما، لازم است هر روز از خود مراقبت كنید تا یكپارچگی و هماهنگی خود را حفظ كنید. پیدا كردن یك روزنه کوچک برای ناامیدی شما کافی است. پس انرژی خود را تخلیه نكنید و هماهنگی بین احساسات و تفکرات خود را در کنترل داشته باشید. خوشی و شادمانی اساسی ترین تمایل شما در زندگی است و شما قادر هستید كه زندگی تان را به نحوی منظم کنید که کمال لذت را از با هم بودنها ببرید! خوش باشید و کامروا...


اردیبهشت

الان زمان این است كه برای خود جشن كوچكی راه بیندازید! شما خودتان را در جریان زندگی جاری ساخته اید و خود را با اندیشههای نو، جوان كرده اید، كه چیزهای عالی را به سمت شما جذب میكند. شما سخت كوشانه عرصه آشكاری را ایجاد نموده اید طوریكه فرصت های خوبی برای شما پدیدار میشوند برای اینكه یك معلم یا یك پیام آور باشید. سخنرانی، نویسندگی و شریك شدن افكار خود با دیگران همه چیز را آشكار میكند. ممكن است دیگران از اشتیاق و بینش شما تحت تاثیر قرار بگیرند، و شما را در رسیدن به اهداف تان یاری رسانند.

شادمانی اردیبهشتیها امسال بیشتر از همیشه خواهد بود، انرژی با شكوهی را ایجاد میكنند كه جهان فاقد آن است. همچنانكه شما انرژی روح و قلب تان را در آغوش میكشید، به خود اجازه تحول و دگرگونی داده و با منابع انرژی جهانی در یك ردیف قرار میگیرید. در عین حال مجالی برای خلاقیت پیدا میكنید و حقایق بسیاری از هستی خود را در جهان درك میكنید. تمركز شما برای ارتباط با اهداف عالی بهترین ها را برایتان به ارمغان خواهد آورد و باعث ابراز وجود دوباره شما خواهد شد.

شما از تمام تغییراتی كه در زندگیتان، به سوی پیشرفت و ترقی بوجود میآیند، استقبال میكنید، و یاد میگیرید كه عادات تكراری و سختی الگوهای قدیمی را تفكیك كنید و كنار بگذارید. این كار به شما امكان بدست آوردن آگاهی جدید و پذیرش اهداف نهایی را میدهد. به ندای قلب خود توجه كنید و ببینید معنی آن چیست. شما راههایی را برای بروز استعدادها و مجموعه اعتقادات تان برای تلاشهای انسان دوستانه خود پیدا خواهید كرد. در پایان سال، میتوانید كمی آهستهتر پیش بروید و زمان بیشتری خواهید داشت تا از چیزهایی كه خلق كرده اید لذت ببرید.


خرداد

به عنوان یك خرداد ماهی، شما توانایی خارق العاده ای برای دو شخصیتی بودن دارید- مزیت و معایبی برای یك تغییر كه بوجود میآید- و اینكه قبل از اینكه تصمیمی بگیرید باید با سرعت و كارآمدی بیندیشید. در سال جدید، جرات این را پیدا خواهید كرد كه به تمایلات خود عمیق تر توجه كنید، به خودشناسی جدیدی دست یابید و ابهامات روانی خود را بشناسید. این میتواند تعادل جدیدی بین خانه و خانواده شما ایجاد كند. به جزییاتی كه شخصیت درونی و زندگی بیرونی شما را با هم هماهنگ میكند توجه كنید. و مطمئن باشید كه در این صورت از تغییراتی كه در شما ایجاد میشوند لذت خواهید برد!

همچنانكه شما با خودتان سازش پیدا میكنید، قادر خواهید بود كه به اهداف مورد نظرتان در زندگی دست پیدا كنید و در این میان به تجربههایی نیز برسید. بر مسائلی تمركز كنید كه تاثیرات عمیقی را روی شما داشته باشند، و مانند معجزه، زندگی شما آسانتر شود و چیزهای دور و اطراف شما به نظر میرسد سر جای خودشان هستند. شما همه منابع و انگیزههای ضروری و مورد نیاز برای ایجاد تغییرات ملموس و رسیدن به نتیجه را امسال دارید.

در اواخر سال، زمان كافی برای لذت بردن از زندگی خواهید داشت، و حس بسیار خوبی از اتمام كارهای تان خواهید داشت. با انرژی كه برای دسترسی به پیشرفت و آرمان گرایی در سال جاری به سوی شما روانه خواهد شد، خردادیها با آگاهی و دانایی ذاتی كه دارند بسیار راحت خواهند بود.


تیر

همچنانكه وارد زمان شكوفایی و ترقی میشویم، شما آماده هستید تا همه شانسی را كه به شما روی میآورد را دریافت كنید، مخصوصا آنهایی كه مربوط به ارتباطات و وابستگی های شما هستند.

درك كردن و دریافت پاسخی كه شما تمایل دارید اعتقادات شما را یاری كند در توانایی شما برای موفقیت و رسیدن به نهانی ترین شادكامیها بسیار مهم است. تمركز شما عالی است، و شما میدانید كه چه میخواهید. از این امتیاز خود زمانی كه دارید با دیگران كار میكنید استفاده كنید، اما دوست ندارید كه دیگران ایدههای شما را غیر عملی و رویایی بخواند- حتی اگر حق با آنها باشد. همچنانكه ایدهها شروع به آمدن به طرف شما میكنند، مطمئن شوید كه آگاهیهای خود را به روشنی شمرده و توصیف كرده اید.

امسال، شما بیش از هر سال دیگری برای تحول و دگرگونی آماده و با انگیزه هستید، مخصوصا در موارد عاشقانه. زمانی كه بین عقل و قلب شما تعادل ایجاد میشود،شما براحتی میتوانید احساسات تان را بیان كرده و به سرعت دیگران را حمایت كنید. برای شما بسیار مهم است كه یار و همراهی داشته باشید كه برای انجام دادن كارهای مختلف راههای متفاوت را تجربه كند. شما زمانیكه یاد بگیرید كه راه های جدیدی را برای ابراز خود امتحان كنید تغییرات زیادی را تجربه خواهید كرد.

زمانیكه شما این تغییر را در خود ایجاد میكنید، از ایجاد محدودیت برای خود خودداری و از توقف جریان تغییرات جلوگیری كنید. شما یاد میگیرید كه چگونه در یك راه مفید و مناسب رفتار كنید، بدون اینكه نگران نتیجه و عواقب آن باشید. اگر غیر از این باشد و شما همواره نگران نتیجه كارهای خود باشید باعث میشود نیازهای شما بخاطر كنترل موقیعتها محدود شود و نتوانید روابط خوبی با دیگران ایجاد كنید- هم در محل كار و هم در روابط شخصی- و همچنین دسترسی به سطوح بالایی از آگاهی و دانایی را برای تان سخت خواهد كرد.


مرداد

امسال، شما روابط خود را با دیگران، براحتی در دسترس مییابید چرا كه اعمال دلسوزانه شما تصدیق شده و به راه شما برخواهد گشت، راهی كه شما قبلا هرگز آن را تجربه نكرده بودید. شادمانی و خوشی دلگرم كنندهای كه شما براحتی به دیگران منتقل میكنید توانایی طبیعی برای مفید بودن را به شما القا میكند. برای شما، اعمال مهربانانه راه رسیدن به موفقیت و تحول است.

اكنون زمان مناسبی برای شیر مغرور است، به خاطر اینكه شما تمایل، انگیزه و نیروی كمك به جامعه را دارید. شما میدانید كه كاری برای انجام دادن وجود دارد، و تا جاییكه میتوانید كمك خود را دریغ نمیكنید. شما با اطلاعات و آگاهیهای خود میتوانید خودتان را نشان دهید، و حالت احیا كنندهای را برای درو كردن محصولی كه كاشته بودید بوسیله گردن نهادن به اهداف عالی نشان دهید.آنچه كه شما قادر هستید مستقیما به دیگران بدهید ممنعكس كننده دگرگونی است كه در شما بوقوع پیوسته است.

قلب شما اكنون در جای درستی قرار گرفته است، و شما دوست دارید كه تمام آن چیزهایی را كه نقشهاش را كشیده بودید را امسال عملی كنید. شما درحال توسعه دادن تمام تحولات شخصیتی خودهستید، و آماده هستید كه تصمیمات آگاهانهای بگیرید برای اینكه تا جایی كه میتوانید بهترین باشید. برای خودی كه براحتی و آسانی میتواند بر دیگران بدرخشد و به خاطر این، احساس امن و زیبایی دارید.


شهریور

امسال اتفاقات واقعا شگفت انگیزی برای شما شهریوریها در راه است! شما احساسات عجیبی از تولدی دوباره را تجربه خواهید كرد،و همچنانكه شما راههای قدیمی را برای ابراز وجود خود رها میكنید، خود را در راه تجربه راههای كاملا جدیدی خواهید یافت. شهریوریها دوست دارند كه ببینند همه چیز كاملا روشن و واضح، مختصر و در عین حال منظم است، و این میتواند به شما كمك كند تا سازگاری مطبوع و خوبی با پیشرفت و تحولی كه در حال تجربه آن هستید پیدا كنید. شما با تحولاتی كه در درون شما درحال پدیدار شدن است كاملا احساس خوب و آرامیدارید هم در درون و هم درظاهر تان، و به فرصتی كه برای ابراز آگاهی جدید بدست میآورید خوش آمد میگویید.

انقلابی در درون شما در حال وقوع است كه به نظر میرسد برای زمانی خفته بوده است. شما كشف كرده اید كه در كجا قرار دارید و آماده اید كه كاملا هوشیار معنی جدید زندگی خود را بیابید، و آشكار كنید كه به معنی واقعی كه هستید. از نظر فكری، فرهنگی ، غریزی و روحی شما تحول باورنكردنی امسال تجربه میكنید. روحیه تازه شماباعث میشود توانایی تازه ای برای اشكار كردن حقیقت جدیدی در زندگی تان بدست بیاورید.

شخصیت مبتكر و خلاق شما راههای جدیدی از تجربه كردن كارهای جدید را برای شماایجاد میكند و استعداد شما را به دنیا نشان میدهد. شما احساس امنیت و دلگرمی میكنید كه به شما اجازه میدهد به هر چیزی كه تا به حال در زندگی میخواستید و به آن نرسیده بودید برسید. امسال بیش از هر سال دیگر از نظر روحی و معنوی احساس تعادل خواهید كرد.


مهر

ایدههای زیركانه ای در سال 1388 به ذهنهای متولدین مهری كه آگاه و هوشیار باشند میآیند. همچنانكه شما به خود اعتماد میكنید و اجازه میدهید كه افكار براحتی در ذهن شما جریان پیدا كنند، قادر هستید كه فرصتهای جدید را در آغوش بگیرید و تغییرات مثبتی در زندگی خود ایجاد كنید. شما به سطوح بالاتری از درك و قدردانی میرسید و چنانكه دیگر ایدههای قدیمی را رها میكنید. مدتی طول نمیكشد كه شما دیگر به آن چیزهایی كه میخواستید میرسید و میتوانید از افكار محدود كننده خود رها شوید، احساس كاملا جدیدی در روح و روان شما بوجود میآید، احساسی كاملا حمایت شده و مورد محبت قرار گرفته شده.

همچنانكه شما بوسیله افكار و ایدههایتان در مركز توجه قرار میگیرید، ایدههای عالی شما آشكار میشود، و میتوانید به این وسیله به دیگران كمك كنید تا معنی پیوندها و روابط خود را درك كنند و تعادل را در زندگی شان ایجاد كنند. تلاشهای شما باعث میشود راه استواری تر از همیشه در كار بدست بیاورید، یك پیشرفت مهم و حیاتی، با همه تغییراتی كه امسال در زندگی بوجود میآید.

شما یك كانال طبیعی هستید، و قادرید كه پیا مهایی را دریافت كنید كه به پیشرفت شما در زندگی كمك میكنند. شما فهم درست درونی از راه خود دارید و اینكه زندگی شما دارد به كدام سمت میرود، پس اعتماد میكنید و اجازه میدهید كه تلاشهایتان نتیجه دهد.


آبان

از دنیای خود بیرون آمده و با احساسات پرهیجان خود با دنیا ارتباط برقرار كنید، همچنانكه شما باورهای خود را تك تك توضیح میدهید، خود – و همچنین سیاره شما- به سوی حقیقتی متفكرانه و معنوی در زندگی حركت میكنید. اگر دیدگاه خود را به روشنی و مفید ارائه دهید، میتوانید منبع الهامات عالی باشید.

متولدین آبان عاشق مبارزه و رقابت هستند، مخصوصا زمانیكه انرژی متحول كننده را درگیر میكند. همچنانكه شما غریزههای خود را تصفیه میكنید و بر ترسهای خود برای ایجاد یك جریان پیشرفت غلبه میكنید، اشتیاق بدیع و حرارت در شما افزایش مییابد، و هر كسی كه در اطراف شما است را تحت تاثیر قرار میدهد.

شما امسال خود را در موقعیتی كاملا متفاوت با هر سال دیگر مییابید همچنانكه راههای جدید برای ایجاد هماهنگی در زندگی خود كشف میكنید و در سطوح عمیق تری با دیگران ارتباط برقرار میكنید. خود را كه در مركز قرار گرفته اید قبول كنید، و شما تمامیتی را تجربه میكنید كه هیچ وقت تا به حال فكر نمیكردید ممكن باشد. به رشد روحی و روانی خود اعتماد كنید.


آذر

شما تمایل دارید كه هر چیزی را با حرارت و گرمی و نیروی مغناطیسی مربوط به ماه خود جلب كنید، ممكن است شما دوست داشته باشید كه در سال 1388 تغییراتی را در خود ایجاد كنید كه متمایل به تحول و پیشرفت باشند اما شادكامیهای شما زیاد دیگر بستگی به شرایط ندارد، بلكه به معانی عمیقتری در رابطه با چیزهای نمادین عشق و شراكت دارد. به جای اینكه بخواهید هر چیزی را كه در اطراف شما اتفاق میافتد كنترل كنید، تجاربی دارید كه شاید شما آن را درك نكنید، بلكه اجازه میدهید كه بینشهای جدید مجال بروز یابند و خود را ابراز كنند، بازچیدن منابع و ارزشهایتان به شما درك درستی از رشد میدهد.

با پذیرفتن عالی ترین نیروی تان ، شما میفهمید كه مجبور نیستید زیاد برای بدست آوردن آنچه میخواهید تقلا كنید. همچنانكه شما ایدههای خود را بیان میكنید و نیروهایی كه در اطراف شما جریان دارد، اولویتهای شما به طور هیجان آمیزی تغییر میكند. و شما از اینكه آن را بدانید خوشحال خواهید شد- و نیازی به این ندارید كه به سختی كار كنید تا بتوانید احساس لذت كنید!

فرصتهای عالی برای تان بوجود خواهند آمد همچنانكه استعداهای نهانی خود را كشف میكنید، و میفهمید كه كدام شرایط برای بهتر نتیجه دادن تلاشهای شما مناسب خواهد بود. در تماس بودن با این بخش از خود، شما را كمك میكند تا خود را با اهداف آرمانی خود هم تراز قرار دهید، و تمایل شما برای ادامه دادن به موفقیتهای عالی منجر خواهد شد. زمانیكه به جهان اعتماد كنید كه از شما مواظبت خواهد كرد زندگی آسان تر خواهد شد.


دی


برای متولدین ماه دی، انجام دادن اهداف شان در سال جدید، اندیشههای هوشمندانه بسیار ضروری است. رابطه برقرار كردن با دیگران برای افكار شما راضی كننده است، و دوستان تان منبع الهام و انگیزه شما به حساب میآیند. شما دوست دارید كه به پیشرفتهای علمی نیز دست یابید. و مطمئن باشید كه در این بین زمانی را هم برای خود باقی گذاشته اید. توجه داشته باشید كه مجبور نیستید كه یك روزه بر همه چیز تسلط پیدا كنید.

شما موفق به دست یافتن به اكتشافات و فرصتهای تازه شده اید. ندای درونی تان را فرا بخوانید تا در كارها به طرز شایسته ای شما را هدایت كند. اگر هر گونه بلاتكلیفی را احساس میكنید، دیگران ایدههای شما را تصدیق میكنند. به خود اجازه دهید تا افكار درونی تان را كشف كرده و این شما را كمك خواهد كرد تا خود را در ردیف باهوشترین و پرمعناترینها قرار دهد. دی ماهیها بندرت از تمركز روی كار خود دست میكشند.

شما با چالشهایی مواجه خواهید شد كه در سال نو به سوی شما میآیند. اكنون زمان بسیار خوبی برای جستجوی درون و ایجاد تحول در خود است. چنانكه شما كار میكنید تا جاییكه میتوانید بهترین استعدادهای خود را آشكار كنید، شما همه امور را از دیدی عمیق تر از آنچه تا بحال مینگریستید میبینید. تمایل پنهان شما برای كار سخت و دشوار كلید موفقیت شما و آسان تر شدن زندگیتان است. به این معنی كه، شما مجبور نیستید كه بسیار تلاش كنید تا بخواهید به آگاهی بیشتری دست یابید. استفاده از نیروی تمركزخود برای دریافت دانش جهانی شما را در دست یابی به رویاهای بلند پروازانه تان یاری خواهد كرد.


بهمن

درباره بهمن ماهیها این را میتوانیم بگوییم كه همه چیز مربوط به تغییر نگرش و چشم انداز شان در سال جدید خواهد بود. و تلاش برای حركت دادن سیاره حاكم خود به سوی بهترین و سالم ترین كیفیت در زندگی را شامل میشود. شما از این تنظیم و تغییر در زندگی تان بسیار انرژی خواهید گرفت، و الهامات شما برافروخته خواهند شد تا به راههای عالی و بلندمرتبه برسد و قادر هستید كه از این فرصتها برای ایجاد یك ساختار جدید و ارزشی در زندگی مردم استفاده كنید.

الان زمان این نیست كه بنشینید و بگذارید همه چیز از انگشتان شما بلغزند و بروند. خود را بیان كنید و با ایدههای رویاگونه خود پیش بروید. همچنانكه شما تغییر پیدا میكنید و در عین حال به جلو پیش میروید، درك جدیدی از سطوح عمیق پیدا میكنید، و فرصت هایی را بدست میآورید كه بتوانید به بلندترین ستاره خود برسید.

ایدههای شما همیشه جلوتر از زمانه بوده است، و الان شما نمونه بارزی هستید از آنچه كه نیروی زمین میتواند با زندگی روزمره وفق دهد. شما این را درك كردهاید كه جهان براساس قواعد و ضوابطی خلق شده است. و دیگر الگوهای قدیمی زندگی بدرد انسان های روی كره زمین نمیخورد. الان زمان این است كه اجازه دهید هر آنچه كه از گذشته به آن چسبیده بودید و از خود جدا نمیكردید، از شما جدا شده و به راه خود بروند. نو اندیشیدن یك افق فكری جدید است، و مردم آماده هستند تا با نیروهای تغییر كننده ای كه در حال شكل گیری هستند ، همراه و همگام شوند. مهارت رهبری و هدایت شما میتواند انسانها را در جریان این تغییرات كمك كند، و شما بوسیله آنهایی كه میدانند نیاز به ایجاد جهانی همراه با صلح و هماهنگی دارند، حمایت میشوید.

سعی كنید رویاهای خود را به واقعیت تبدیل كنید چرا كه توانایی ابداع و خلاقیت را دارید. همچانكه شما مكانی را برای بكار گرفتن این نیرو استفاده كنید، برای شما آسان خواهد بود كه این كار را در یك دنیای بهتر انجام دهید. زمانی كه باید ایدههای عالی و بلندپروازانه خود را درك كنید اكنون است!


اسفند
در سال1388، اسفند ماهیها از شنا كردن و غوطه ور شدن در ابعاد تازهای از زندگی لذت خواهند برد، و نیروی شارژ شده اسفند به شما اجازه بزرگ فكر كردن را میدهد و ایده های شما را آشكار میكند. تصورات بلند پروازانه شما، از خواب طولانی مدت خود بیدار شده تا حقیقت و معنی روحی جدیدی را در زندگی تان – و در جهان- جستجو كند.

آگاهی و چشم انداز جدید شما از زندگی باعث میشود به دیگران كمك كنید تا آنها را از زندگی یكنواخت و بی معنی نجات دهید. شما قادر هستید كه به طور آزادانه در دنیای تغییرات زندگی كنید، و این كار دیگران را نیز تشویق میكند تا همین رفتار را در پیش گیرند. دیگران بوسیله دانایی و فرزانگی و ادراك شما احساس حمایت میكنند. شخصیت الهام بخش شما بخش مهمی از هدف تان در این جهان است- همچنین شما توانایی برای الهام بخشیدن و التیام دادن زخمهای دیگران را دارید.

بعضی اوقات، ممكن است برای شما سخت باشد كه دردنیایی با واقعیتهای سفت و سخت زندگی كنید، و برعكس، برخی اوقات، ممكن است برای دیگران سخت باشد كه درك كنند كه همه آنچه شما میخواهید زندگی در دنیایی از امكانات و فرصتهای بی پایان است. همچنانكه شما یاد میگیرید كه چگونگی بین این تضادها تعادل ایجاد كنید، ناخودآگاه و بتدریج هماهنگی بین آنها ایجاد میشود.

No comments:

Post a Comment