Thursday, December 30, 2010

اعتصاب خانمها





 زن انگليسي ، فرانسوي و لر با هم قرار ميزارن كه اعتصاب كنن و ديگه تو
 خونه كار نكنن ، و بعد از يك هفته نتيجه كارو بهم بگن

زن فرانسوي گفت

به شوهرم گفتم كه من ديگه خسته شدم بنا براين نه نظافت منزل
نه آشپزي ، نه اوتو و خلاصه از اينجور كارا ديگه بريدم
خودت يه فكري بكن من كه ديگه نيستم يعني بريدم

روز بعد خبري نشد ، روز بعدش هم همينطور

روز سوم اوضاع عوض شد ، شوهرم صبحانه را درست كرده بود
 و اورد تو رختخواب من هم هنوز خواب بودم ، وقتي بيدار شدم رفته بود

زن انگليسي گفت

من هم مثل فرانسوي همونا را گفتم و رفتم كنار

روز اول و دوم خبري نشد ولي روز سوم ديدم شوهرم

ليست خريدو كاملا تهيه كرده بود ، خونه رو تميز كرد و
 گفت كاري نداري عزيزم منو بوسيد و رفت

زن لره گفت :

من هم عين شما همونا رو به شوهرم گفتم

روز اول چيزي نديدم

روز دوم چيزي نديدم

روز سوم چيزي نديدم

شكر خدا روز چهارم يه كمي تونستم با چشم چپم ببينم



No comments:

Post a Comment