Wednesday, December 15, 2010

معنی حرف مردها




وقتی مردها میگن : این یک کار زنونه است
یعنی: این کار سخت و کثیف وبی جیره و مواجب است

وقتی مردها میگن : با من ازدواج می کنی؟
یعنی: رخت چرکهام تلنبار شده و کسی نیست بشوره یا دکمه های پیرهنم رو بدوزه

وقتی مردها میگن : تو که می دونی چه حافظه بدی دارم
یعنی:من شعری رو که کلاس سوم ابتدایی خوندم از حفظم و نمره ماشینم رو که سالها پیش فروختم از برم و…..اما تاریخ تولد تو رو یادم رفته

وقتی مردها میگن : من برای این کار دلیل دارم
یعنی:بذار فکر کنم ببینم چه دلیلی می تونم برای این کارم پیدا کنم

وقتی مردها میگن : منظورت چیه؟ تو که لباس داری؟؟؟
یعنی:یادت رفته چهار سال پیش برای خودت لباس خریدی

وقتی مردها میگن : دلم برات تنگ شده
یعنی:نمی تونم جورابامو پیدا کنم بچه ها گرسنه هستند و

وقتی مردها میگن : ما توی کارهای خونه با هم مشارکت می کنیم
یعنی:من ریخت و پاش میکنم اون جمع و جور میکنه

وقتی مردها میگن : می خوای توی درست کردن شام کمکت کنم
یعنی:پس چی شد شام چرا رومیز آماده نیست؟

وقتی مردها میگن : زنم منو درک نمیکنه
یعنی :همه قصه ها و خاطره های منو شنیده دیگه خسته شده

وقتی مردها میگن : ماجراش طولانیه سر فرصت برات تعریف می کنم
یعنی:اصلا خودم هم نفهمیدم چی شد

وقتی مردها میگن : کمی استراحت کن خسته شدی
یعنی : بابا این جارو برقی رو خاموش کن می خوام فوتبال نگاه کنم

وقتی مردها میگن : چه جالب
یعنی: اخ که چقدر حرف میزنی

وقتی مردها میگن : عزیزم مادیات در عشق ما هیچ نقشی نداره
یعنی:باز سالگرد ازدواجمون رو فراموش کردم و کادو نخریدم

No comments:

Post a Comment