Wednesday, May 20, 2009

Gmail


مهاجرت هر چه آسانتر
از دیگر سرویس های e-mail به Gmail


Image and video hosting by TinyPic



از سال 2004 که سرویس ایمیل گوگل شروع به فعالیت کرد تا به امروز ، این سرویس امکانات بسیار گرانبهایی در اختیار کاربرانش قرار داده است. فضایی با حجم بالا ، محیط کاربری و اینترفیس بسیار کاربردی با قدرت عملکرد بالا ، سرعت و امنیت بالا و از همه مهمتر رایگان بودن همه این امکانات از جمله برتری های Gmail نسبت به دیگر سرویس های ایمیل می باشد.

اما برای کاربرانی که از سرویس های دیگر استفاده می کنند ، مهاجرت به Gmail تا به امروز تقریبا غیر ممکن بوده است. کسانی که روزانه صد ها ایمیل دریافت می کنند ، لیست بلند بالایی از تماس ها دارند و پیغام های مهمی که به عنوان آرشیو در صندوق خود ذخیره دارند ، هیچ گاه به فکر مهاجرت به Gmail نمی افتند.
اما با ابزار جدیدی که گوگل بر روی سرویس Gmail قرار داده است مهاجرت به Gmail با حفظ تمامی اطلاعات مهم امکان پذیر شده است!
این ابزار توسط گوگل معرفی شده است. با استفاده از این ابزار جدید کاربران قادر خواهند بود تا آرشیو ایمیل ها و لیست تماس های خود را به سادگی به حساب کاربری Gmail خود وارد کنند

امکانات جدید با همکاری Trueswitch ارائه شده اند و کار انتقال اطلاعات از سرویس های نظیر Yahoo ، Aol ، Hotmail و بسیاری از سرویس های دیگر را انجام می دهد ، اطلاعات کامل در این زمینه را اینجا بخوانید.

ابزار جدید به صورت پیشفرض بر روی حساب هایی که جدیدا ایجاد می شوند قرار دارد و به تدریج به حساب های موجود اضافه خواهد شد. نکته جالبتر این است که با استفاده از این ابزار ، به صورت انتخابی ، قادر خواهید بود که ایمیل های که طی یک ماه آینده به آدرس پیشینتان ارسال می شود را در آدرس جدید خود دریافت کنید!
دیگر مهاجرت به Gmail بسیار ساده است فقط کافی است آدرس ایمیل قبلی و رمزعبور خود را به Gmail بدهید و بقیه کارها را به او بسپارید تا در طی 24 تا 48 ساعت آینده کلیه اطلاعات پیشین شما به آدرس و سرویس جدید منتقل شود.


Image and video hosting by TinyPic

No comments:

Post a Comment