Friday, July 16, 2010

متلک‌های جدید پسرا






 خانوم شماره بدم پاره میکنی؟
 خانوم ببخشید مستقیم از كدوم طرفه
 خانوم شماره ی کفشمو بدم؟
در برخورد با چنتا دختره زیبا هنوز فصله هلو نشده
 آهای خانوم كجا كجا
 خانونم شما دو تا سه قلوئید؟
 این روزها همه به من شماره می دهند شما چطور
 دهات چه خبر؟
 خودت مگه خواهر مادر نیستی؟
 خانوم جیگرتو واسم بلوتوث میکنی؟
 ببخشید شما چقدر شبیه دوست دختره آیندهء من هستین
هندونه بیار قاچ کنم لباتو بیار ماچ کنم
 خانوم میاید دماغامونو عوض؟
این دماغشو تازه خریده برچسبشو نکنده
 به دختر چادری: بعضی ها پول ندارند توی چادر زندگی میکنند
 به یه دختری که دماغش دراز است: بگویید دماغت رو بده بانک بهره اش رو بگیر


شعور زیر خط فقر

2 comments:

  1. شعور زیر خط فقر
    in matelake akhari ro chera inghadr dorosht neveshti,mizashti zire baghiye:)

    18+
    هندونه بیار قاچ کنم لباتو بیار ماچ کنم
    to in garma michasbe, hendone ro migama:))

    ReplyDelete
  2. in matalako az yeh jai kesh raftam
    khaeli moredeh nazaram gharar gereft
    :)

    HUMmmmmmmmmmm ke intor hendooneh michasbeh naaaaaaa?

    Az ghadim goftan dorooghgoo doshmaneh khodast :D

    ReplyDelete