Saturday, May 9, 2009

Happy Birthday Googooshi Jooni

Image and video hosting by TinyPic



با تمام وجودم که پراز عشق و مهر شما دوستان نادیده ام است زبان وقلمی دارم قاصر از بیان محبت تان . به جرات باید بگویم که در هیچ دوره ای از زندگی ام اینهمه امواج توجه وعشق که در این چند روز دریافت کردم نداشته ام . از مخترع کامپیوتر و واسطه ی ارتباط اینترنتی باید ممنون باشم که چنین وسیله ی ارتباطی در اختیار ما گذاشته شد تا بتوانیم با وجود فاصله های دور و نزدیک حرف دلمان را به هم برسانیم

به قول شمس تبریزی

چون گفتنی باشد ، و همه عالم ، از ریش من ، در آویزد که مگر نگویم… اگر بعد از هزار سال باشد،… این سخن ، بدان کس برسد که من خواسته باشم از کتاب خط سوم

و اما موضوعاتی درذهنم به صف ایستاده…یکی اینکه با خود میگویم مبادا نوشته ات بار معنایی نداشته باشد ولی معتقدم سخنی که از دل بر آید لاجرم بر دل نشیند

هر اتفاق خاصی در زمینه ی ترانه و موسیقی که لازم به اطلاع رسانی باشد در این خانه خواهم گذاشت . دیگر اینکه از دوستان و محبان گوگوش لاو برای ارسال دسته گل بسیار زیبا و از آن زیباتر ، کارت تبریک طراحی شده ی قشنگی که به دستم رسید از صمیم دل تشکری داشته باشم…همینطور اشعار و قطعات ادبی که از شما نازنینانم دریافت کردم بسیار زیبا و با احساس هستند.. اشک شوق از دریافت امواج عشق به چشمانم نشاندید ، در قبال همه ی شما عزیزانی که با نامه ها و کامنت های دلنشین تان من را مورد لطف قرار میدهید وظیفه ام سنگین تر می شود .ضمنأ یک عذرخواهی دارم از کسانیکه سوالات متفاوت و متعدد دارند و نمیتوانم به یک یک آنها پاسخ دهم ، اما سعی میکنم که در ارتباط با کارم آنها را مد نظر قرار دهم و به گوش جان بشنوم و به کار گیرم..

در انتها از یاران گوگوش دات کام هم سپاسگزارم که شبانه روز در تلاش نگهداری این ارتباط صمیمی هستند وندانسته های مرا تلافی میکنند…با هزاران بوسه بر گونه های شما



No comments:

Post a Comment