Saturday, December 17, 2011

طنز و جوک



آخونده بالای منبر سخنرانی میکرد می گفت :ما اسرائیل رو میگیریم، اروپا رو میگیریم، امریکا رو هم میگیریم. یکی بلند میشه میگه: حاج اقا اگه یه کم دیشتو بخوابونی عرب ست رو هم میگیری

********

پدر : پسرم دیگه وقتشه یکم راجع به مسائل سکسی با هم صحبت کنیم
پسر : باشه موافقم چی می خوای بدونی

********

یارو از خواستگاری برمیگرده رفیقش میگه:خوب نتیجه چی شد؟ میگه ۶۰-۶۰
رفیقش میگه ۵۰-۵۰ شنیده بودیم ۶۰-۶۰دیگه چیه؟
میگه: هیچی اونا شستشونو نشون دادن ما هم شستمونو

*********

نشستم پایه کامپیوتر دارم تو اینترنت چرخ میزنم بابام اومده میگه باز تو اینترنتی؟؟؟!!! میگم آره
میگه انقده نرو تو اینترنت سرطان میگیریااااااااا
میگم چه سرطانی
میگه سرطان باسن

*********

مامان، اجازه هست ابروهامو بر دارم؟
مامان: نه
مامان، اجازه هست موهامو زیتونی کنم؟
مامان: نه
مامان، اجازه هست تونیک صورتی بپوشم؟
......مامان: نه
مامان، اجازه هست کمی آرایش کنم؟
مامان: نه
مامااااان یعنی چی من 18 سالم شده ها

.

.

.

مامان: اَاّه سیاوش، خفه میشی؟یا خفت کنم

*********

No comments:

Post a Comment