Sunday, August 21, 2011

دِ نـَـه دِ



به غضنفر میگن پسرت رکورد جهانی دومیدانی رو شکسته
میگه دنه د گه خورده، من که پولشو نمیدم

بابام داشت جدول حل میکرد رو به من کرد و گفت :
موجود 2 حرفی ؟
 منم گفتم یخ
گفت آخه یخ هم شد موجود ؟
 گفتم دِ نـَـه دِ مگه تابلو دم بقالی را ندیدی
 نوشته یخ موجود است

غضنفر رفت حج. اونجا نه نماز می خوند، نه طواف می کرد…
 ازش پرسیدن نماز نمیخونیاز این به بعد هر کی بهت گفت دوست دارم
گفت: د نه د همه چی با کاروانه!!

برو بغلش کن
تو چشاش نگا کن
آروم سرشو بذار رو شونت
و یواش در گوشش بگو د نه د گه نخور!

خونه همسایمونو دزد زده بود....
زنگ زدم 110 میگم
الو...پلیس 110؟
میگه: پَـــ نـــ پَـــ راهنمای 118..بفرمایید
منم حرصم گرفت گفتم: میخواستم
زنگ بزنم اُسکُلتون کنم
گفت: دِ نـَــ دِ ...شمارت افتاده
وقتی اومدیم دم در خونتون میبینی کی اُسکل شده

به غضنفرمیگن بنی آدم اعضای یکدیگرند
 یعنی همه ما با هم برابریم
ولی غضنفر میگه د نه د یعنی خواهرت جیگر منه

توی فرودگاه با دوستم داریم از قسمت بازرسی رد میشیم
 یه دفعه صدای بوق بلند شده
 دوستم میگه یعنی من یه چیز فلزی همرامه ؟
دِ نـَـه دِ چون از بچگی بهت میگفتن
شونبول طلا الان این داره بوق میزنه

 رفتم تزریقاتی آمپول بزنم
بعد طرف میگه چپ یا راست ؟
میگم دِ نـَـه دِ فقط دست به دنده نزن
هر طرف زدی خیالی نیست

بابام میبینه که دارم فیسبوک چک میکنم
میگه : همش تو فیسبوکی با دوستات می فیسبوکی
منم گفتم: پ ن پ من مارک زاکربرگم دارم
اوضاع کاربران فیسبوک رو چک میکنم
 یه وقت کم و کسری نداشته باشن
بابام گفت د ِ نــه دِ اگه تو زاکربرگ بودی
 پول شارژ ای دی اس ال رو از من نمیگرفتی
من گفتم : شما هم د ن د رو میدونی
گفت: پ ن پ فقط تو میدونی

No comments:

Post a Comment