Friday, August 12, 2011

پ نه پ




به دوستم زنگ زدم
  گوشي رو برداشت گفت
ا توييييييي ؟
گفتم پ نه پ تويييييي

به دوستم میگم فهمیدی مریم جدا شد؟؟؟
 میگه از شوهرش؟؟؟؟؟
پَـــ نَ پَــــ چسبیده بود کف ماهیتابه کفگیر زدم جدا شد

دوستم میگه چرا انقدر غذات کم شده ؟
 میگم : تو رژیمم
 میگه رژیم لاغری ؟
پَـــ نَ پـَـــ رژیم صهیونیستی

به دوستم زنگ زدم ميگم ماشينم روشن نميشه
 ميگه استارت ميزني روشن نميشه؟
میگم پَـــ نَ پَــــ وقتي ازش خواهش ميكنم روشن نميشه

کلاغه به روباهه میگه
گفتی آواز بخون که پنیر از دهنم بیافته؟
روباهه میگه:پـَـَـ نَ پـَـَــــ می خواستم واسه
 آکادمی موسیقی گوگوش ازت تست بگیرم

 دور میدون ماشینم خاموش کرده
 یارو میپرسه خاموش کرده؟؟
پـَـ نـَـ پـَـ سحری نخورده روزه گرفته
ضعف کرد از حال رفت با دوست دخترم بودم . دستم تو دستش

  پلیس دیده میگه دوست دخترته !؟؟
میگم پـَـ نَ پـَـَــــ کوره بنده خدا
  میخوام از خیابون ردش کنم ماشین نزنه بهش
میگم شما گشت ِ ارشادی ؟
 میگه پـَـَـ نَ پـَـَــــ ما از بهزیستی اومدیم
از این کار انسان دوستانه شما قدر دانی کنیم
 
اینقدر گفتم پ نه پ که شبا دارم خواب میبینم
ازراعیل اومده میگم اومدی منو ببری؟
میگه پ نه پ اومدم واست لالایی بگم

No comments:

Post a Comment